Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Από φέτος ( σχ. έτος 2021-2022) εισήχθη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα η διδακτική ενότητα με τον τίτλο:  «Εργαστήρια Δεξιοτήτων». Στις ώρες του μαθήματος εκπονήθηκαν σχέδια εργασίας από τους εκπαιδευτικούς που είχαν αναλάβει τη διδασκαλία και υλοποιήθηκαν από τους μαθητές ανά θεματικό κύκλο : 

1.Φροντίζω το περιβάλλον

 2. Ζω καλύτερα –Ευ ζην 

3. Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη 

4. Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

 ως εξής: 

Για την Α΄ τάξη:

 1.Ανακύκλωση: « Φροντίζω τα δόντια μου»

2. Τα ζώα κι εμείς

3. Ανθρώπινα δικαιώματα: «Είμαι παιδί – Έχω δικαιώματα»

4. Η γη και οι άλλοι πλανήτες

Για τη Β΄ τάξη: 

1.Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη «Το τραγούδι της χαράς»

2. Φυσικές Καταστροφές – Πολιτική προστασία «Σεισμός! Και τώρα τι κάνω»

3. Εθελοντισμός- Διαμεσολάβηση: «Νοιάζομαι και δρω»

4. Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με τα επαγγέλματα “Επιχειρείν … με χαμομήλι”

Για τη Γ΄ τάξη:

1. Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση: «Ο κανόνας του εσώρουχου»

2. Πολιτιστική κληρονομιά: « Τα μνημεία της πόλης μου»

3.Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα: « Το ταξίδι της Αμαλ – The walk»

4. Επιχειρηματικότητα – Αγωγή σταδιοδρομία- Γνωριμία με τα επαγγέλματα:  « Επιχειρείν με χαμομήλι»

Για την Δ΄ τάξη

1. Προστατεύω την υγεία μου

2. Προς ένα βιώσιμο μέλλον

3. Κόντρα στο ρεύμα

4. Γίνομαι ήρωας του διαδικτύου

Για την Ε΄. τάξη:

1. “Εγώ και εσύ …δυναμώνουμε μαζί”

2. Φυσικές καταστροφές – Πολιτική προστασία ” Κρύο – Ζεστό … μια λύση αναζητώ”

3. «Βασικές έννοιες: Εθελοντισμός – Φιλανθρωπία – Αλληλεγγύη- Ακτιβισμός»

4. STEM – Εκπαιδευτική ρομποτική: «Οι μηχανικοί του αύριο».

Για την ΣΤ΄ τάξη:

1.Φροντίζοντας τα αδεσποτάκια

2. Περιήγηση στα σημαντικότερα ευρωπαϊκά μνημεία

3.Προστατεύω τα δικαιώματά μου  

4. Επαγγέλματα του μέλλοντος

2021-2022

Από φέτος ( σχ. έτος 2021-2022) εισήχθη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα η διδακτική ενότητα με τον τίτλο:  «Εργαστήρια Δεξιοτήτων». Στις ώρες του μαθήματος εκπονήθηκαν σχέδια εργασίας από τους εκπαιδευτικούς που είχαν αναλάβει τη διδασκαλία και υλοποιήθηκαν από τους μαθητές ανά θεματικό κύκλο : 

1.Φροντίζω το περιβάλλον

 2. Ζω καλύτερα –Ευ ζην 

3. Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη 

4. Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

 ως εξής: 

Για την Α΄ τάξη:

 1.Ανακύκλωση: « Πριν με πετάξεις… σκέψου!»

2.Διατροφή: «Άσπρα, αστραφτερά δοντάκια»

3. Ανθρώπινα δικαιώματα: «Είμαι παιδί – Έχω δικαιώματα»

4.Εκπαιδευτική ρομποτική: «Μικροί ερευνητές- εξερευνητές».

Για τη Β΄ τάξη: 

1.Φυσικές καταστροφές: « Ο σεισμός στην Καλαμάτα – «Η πόλη ξαναγεννιέται»

2.Ψυχική και συναισθηματική υγεία- Πρόληψη: «Εγώ και οι συμμαθητές/συμμαθήτριές μου»

3. Εθελοντισμός- Διαμεσολάβηση: «Εθελοντισμός»

4.Γνωριμία με τα επαγγέλματα: «Γαλακτομικά προϊόντα στο τραπέζι» και «Η δική μας επιχείρηση: Το χαμομήλι»

Για τη Γ΄ τάξη:

1.Πολιτιστική κληρονομιά: « Ταξίδι στους μύθους – Θεοί του Ολύμπου – Ηρακλής –Θησέας»

2.Γνωρίζω το σώμα μου: «Το σώμα μου γνωρίζω και καθημερινά φροντίζω»

3.Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα: « Ανθρώπινα δικαιώματα- αποδοχή της διαφορετικότητας»

4. Επιχειρηματικότητα – Αγωγή σταδιοδρομία- Γνωριμία με τα επαγγέλματα:  « Παλιά και νέα επαγγέλματα»

Για την Δ΄ τάξη:

1.Οικολογική συνείδηση: «Δεν το πετώ…ανακυκλώνω κι εγώ»

2.Διατροφή: «Τρέφομαι σωστά – Ζω καλύτερα»

3. Ανθρώπινα δικαιώματα, δικαιώματα του παιδιού, αποδοχή της διαφορετικότητας: « Όλη η τάξη μια αγκαλιά»

4. Εκπαιδευτική ρομποτική: « STEM:  και η γη γυρίζει…»

Για την Ε΄. τάξη: 

1.Φυσικές καταστροφές: « Σεισμός!!! Και τώρα τι κάνω;»

2.Ψυχική και συναισθηματική υγεία- Πρόληψη: «Παίζουμε και μαθαίνουμε παρέα, πάντα με βλέμμα θετικό»

3. Εθελοντισμός- Διαμεσολάβηση: «Εγώ και η κοινωνία»

4.Εκπαιδευτική ρομποτική: «Ηλεκτρικό ρεύμα κατηγορείσαι ότι….».

Για την ΣΤ΄ τάξη:

1.Πολιτιστική κληρονομιά: « Πολιτιστική κληρονομιά του τόπου, του βουνού, της φύσης»

2.Γνωρίζω το σώμα μου: «Φροντίζω και αγαπώ τον εαυτό μου και τους άλλους»

3.Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα  

4. Επιχειρηματικότητα – Αγωγή σταδιοδρομία- Γνωριμία με τα επαγγέλματα