Από φέτος ( σχ. έτος 2021-2022) εισήχθη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα η διδακτική ενότητα με τον τίτλο: «Εργαστήρια Δεξιοτήτων». Στις ώρες του μαθήματος εκπονήθηκαν σχέδια εργασίας από τους εκπαιδευτικούς που είχαν αναλάβει τη διδασκαλία και υλοποιήθηκαν από τους μαθητές ανά θεματικό κύκλο :
1.Φροντίζω το περιβάλλον
2. Ζω καλύτερα –Ευ ζην
3. Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
4. Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
ως εξής:
Για την Α΄ τάξη:
1.Ανακύκλωση: « Φροντίζω τα δόντια μου»
2. Τα ζώα κι εμείς
3. Ανθρώπινα δικαιώματα: «Είμαι παιδί – Έχω δικαιώματα»
4. Η γη και οι άλλοι πλανήτες
Για τη Β΄ τάξη:
1.Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη «Το τραγούδι της χαράς»
2. Φυσικές Καταστροφές – Πολιτική προστασία «Σεισμός! Και τώρα τι κάνω»
3. Εθελοντισμός- Διαμεσολάβηση: «Νοιάζομαι και δρω»
4. Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με τα επαγγέλματα “Επιχειρείν … με χαμομήλι”
Για τη Γ΄ τάξη:
1. Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση: «Ο κανόνας του εσώρουχου»
2. Πολιτιστική κληρονομιά: « Τα μνημεία της πόλης μου»
3.Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα: « Το ταξίδι της Αμαλ – The walk»
4. Επιχειρηματικότητα – Αγωγή σταδιοδρομία- Γνωριμία με τα επαγγέλματα: « Επιχειρείν με χαμομήλι»
Για την Δ΄ τάξη
1. Προστατεύω την υγεία μου
2. Προς ένα βιώσιμο μέλλον
3. Κόντρα στο ρεύμα
4. Γίνομαι ήρωας του διαδικτύου
Για την Ε΄. τάξη:
1. “Εγώ και εσύ …δυναμώνουμε μαζί”
2. Φυσικές καταστροφές – Πολιτική προστασία ” Κρύο – Ζεστό … μια λύση αναζητώ”
3. «Βασικές έννοιες: Εθελοντισμός – Φιλανθρωπία – Αλληλεγγύη- Ακτιβισμός»
4. STEM – Εκπαιδευτική ρομποτική: «Οι μηχανικοί του αύριο».
Για την ΣΤ΄ τάξη:
1.Φροντίζοντας τα αδεσποτάκια
2. Περιήγηση στα σημαντικότερα ευρωπαϊκά μνημεία
3.Προστατεύω τα δικαιώματά μου
4. Επαγγέλματα του μέλλοντος
2021-2022
Από φέτος ( σχ. έτος 2021-2022) εισήχθη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα η διδακτική ενότητα με τον τίτλο: «Εργαστήρια Δεξιοτήτων». Στις ώρες του μαθήματος εκπονήθηκαν σχέδια εργασίας από τους εκπαιδευτικούς που είχαν αναλάβει τη διδασκαλία και υλοποιήθηκαν από τους μαθητές ανά θεματικό κύκλο :
1.Φροντίζω το περιβάλλον
2. Ζω καλύτερα –Ευ ζην
3. Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
4. Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
ως εξής:
Για την Α΄ τάξη:
1.Ανακύκλωση: « Πριν με πετάξεις… σκέψου!»
2.Διατροφή: «Άσπρα, αστραφτερά δοντάκια»
3. Ανθρώπινα δικαιώματα: «Είμαι παιδί – Έχω δικαιώματα»
4.Εκπαιδευτική ρομποτική: «Μικροί ερευνητές- εξερευνητές».
Για τη Β΄ τάξη:
1.Φυσικές καταστροφές: « Ο σεισμός στην Καλαμάτα – «Η πόλη ξαναγεννιέται»
2.Ψυχική και συναισθηματική υγεία- Πρόληψη: «Εγώ και οι συμμαθητές/συμμαθήτριές μου»
3. Εθελοντισμός- Διαμεσολάβηση: «Εθελοντισμός»
Για τη Γ΄ τάξη:
1.Πολιτιστική κληρονομιά: « Ταξίδι στους μύθους – Θεοί του Ολύμπου – Ηρακλής –Θησέας»
2.Γνωρίζω το σώμα μου: «Το σώμα μου γνωρίζω και καθημερινά φροντίζω»
3.Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα: « Ανθρώπινα δικαιώματα- αποδοχή της διαφορετικότητας»
4. Επιχειρηματικότητα – Αγωγή σταδιοδρομία- Γνωριμία με τα επαγγέλματα: « Παλιά και νέα επαγγέλματα»
Για την Δ΄ τάξη:
1.Οικολογική συνείδηση: «Δεν το πετώ…ανακυκλώνω κι εγώ»
2.Διατροφή: «Τρέφομαι σωστά – Ζω καλύτερα»
3. Ανθρώπινα δικαιώματα, δικαιώματα του παιδιού, αποδοχή της διαφορετικότητας: « Όλη η τάξη μια αγκαλιά»
4. Εκπαιδευτική ρομποτική: « STEM: και η γη γυρίζει…»
Για την Ε΄. τάξη:
1.Φυσικές καταστροφές: « Σεισμός!!! Και τώρα τι κάνω;»
2.Ψυχική και συναισθηματική υγεία- Πρόληψη: «Παίζουμε και μαθαίνουμε παρέα, πάντα με βλέμμα θετικό»
3. Εθελοντισμός- Διαμεσολάβηση: «Εγώ και η κοινωνία»
4.Εκπαιδευτική ρομποτική: «Ηλεκτρικό ρεύμα κατηγορείσαι ότι….».
Για την ΣΤ΄ τάξη:
1.Πολιτιστική κληρονομιά: « Πολιτιστική κληρονομιά του τόπου, του βουνού, της φύσης»
2.Γνωρίζω το σώμα μου: «Φροντίζω και αγαπώ τον εαυτό μου και τους άλλους»
3.Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα
4. Επιχειρηματικότητα – Αγωγή σταδιοδρομία- Γνωριμία με τα επαγγέλματα